۳ پاسخ

من که سینه هام خشک شد
دارو میخورم شیر خشکیش کردم

نه عزیزم اینا حرفه من براهرسه تا بچم سزارین شدم اینجورنیس برا بچه سومم شیرم اوایل کم بود کمکی بهش میدادم دیگه الان همون کمکی هم نمیدم خداروشکر شیرم درست شده

منم شنیدم
چقدر نگرانی دختر
شیرت کم میشه شیرخشک میدی بهش نگران نباش انقد ریلکس کن ک راحت تر عمل کنی

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی