۵ پاسخ

اره اتش بسه اما همن اان امریکا اتش بسو شکست و بند لاوان رو زد🙃ماهم بندر امارات و قطرو زدیم

حس میکنم اینم یه نوع کلکه

ب مدت دو هفته

اره خداروشکر فعلا

اره آتش بس دو هفته ای

سوال های مرتبط