هيچي نميشه بابا نگران نباش دختر من چون همچيو ميزاره دهنش انقد از اين چيزا خورده ي بار كرم جي خورد...
هیچی جز آب نده
یموقع انگشت نکنی دهنش ک بیاره بالا موادو ، خطرناکه
فقط بزنگ اورژانس یا ۱۹۰
بچه منم یبار خورد بعدش بالا آورد نگران نباش
ماست بده ماست مواد شیمیایی رو رد میکنه
ماست بده بهش
اگه شیر پاستوریزه میخوره بهش بده برا اطمینان هم زنگ بزن ۱۱۵ سوال کن
با شماره ۱۴۹٠ تماس بگیر
مرکز اطلاع رسانی داروها و سمومه
یبار بچم شامپو خورد اورژانس تلفنی راهنماییم کرد
میخوای یه زنگ بزن
نگران نباش بچه بوده که وایتکس خورده
کاش خودش عوق زده بود میاورد بالا
نترس دختر منم خورده بود. هیچی نشد. ماست دادم
اگه حالش خوبه دهنشو بشور زود یه ذره مایعات بده
اگه نه زنگ بزن اورژانس
شیر بده بهش
زنگ بزن اورژانس
بهش شیر بده
نترس بهش مایعات بده
اگه فکر میکنی خیلی زیاد خورده ببر بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.