برم فردا ی سونوگرافی ببینم ازاد شده یا نه ؟؟؟
یعنی پس هنوز بالا نرفته بود هورمون دیروز صب؟؟؟دیشب رفته بود بالا
حالا امشبم میزنم ببینم چطوریه پررنگ تر شده یا همونه
من پریشب زدم آزادسازی چرا هیچ دردی حس نمیکنم ؟؟؟ شک میکنم ک اصلا ازاد شده یا نه
دیشب رابطه داشتم
ولی چرا حسی نمیکنم از آزادشدن
فولیکول ۲۲ داشتم تخمدان چپ
همون موقع هم آزادسازی زدم
۲۴ ساعت بعدش هم رابطه
طبیعی به خاطر امپوله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.