۵ پاسخ

والله دختر من یه قطره از شیر خودم نخورد.اگه به خیلیا بر نمیخوره شیر خشک از شیر مادر مقوی تره .فقط همون دو ماهه اول شیر مادر به خاطر انتی بادی مفیده.بعد از اون دو ماه بدن نوزاد خودش انتی بادی تولید میکنه که به اونم نیازی نداره.اگه نازاحت نمیشی شیر خشک بده

بچه منم این طوری شد سینمو نگرفت دیگه شیر خشک میخوره الان شیر خشک بده بچه گشنه نمونه

اشکالی نداره بده بخوره شیرخشک
همه بچه ها همینن تا شیر خشک بخورن سینه مادرو ترک میکنن

واسه من برعکس شیر خشکو نمیخوره

خب شیر خوشک یده

سوال های مرتبط