درد بدیه واقعا منم دارم شبا خواب ندارم اصلا تازه منم بریچ هم هست به واژنم لگد میزنه بدتر درد میگیره
منیزیم و کلسیم هم خوبه بخوری عزیزم به دکترت بگو بنویسه
منم همین مشکلو دارم😵💫😵💫
خیلی بده انگار باسنم و واژن گرفتن محکم فشارش میدن درد میکنه
هیچی من که فقط صبر میکنم ...درد واژن و کشاله های رون و لگن درد
یه طرف باسنم از دیشب درد میکنه چقد دردش بدههه
من از18هفتگی تاالان دردباسن دارم دکترم برام شیاف وقرص دوفامدداده
درد باسن منظورت همون درد لگن هست آره هنوزم دارم دیشب تاصب نخابیدم
وای از اول بارداری دارم تا الان که وزنشم زیاد شده دیگه نمیتونم بخوابم🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.