۶ پاسخ

من هنوز استفاده میکنم درددارم سختمه بلندشدن ونشستن

من تا۵.۶روراستفاده کردم

من همون شب بعد اتاق عمل دوتا زدم و تمام

من تا بیست روز استفاده می کردم البته بیشتر بخاطر یبوستم

منکه هنوز میزنم سردرد و کمر درد ول نمیکنه

من روزی که مرخص شدم شبش زدم دیگه نیاز نشد

سوال های مرتبط