بعد از یه هفته آب اومد 😍🫧

تصویر
۱۲ پاسخ

تانک پمپ بزارین اب نداریراحت باشی

حموموچیکارکردی ؟!

کشور جهان هزارمی هستیم دیگه

ای واییییی میدونم خیلی سختا ماهم پارسال تابستون اصلا آب نداشتیم .
یه بشکه بخرید پایینش شیر وصل کن ما پارسال اینجوری کردیم ۲۰ لیتری نمیدکنم چند لیتری بود شاید بیشتر

الهی🥺چه سخت مال ماهم رفته بود دوروز

آخه چجوری یه هفته تونستی .من یه روز آبمون قطع بود داشتم دیوونه میشدم
اب مایه حیاته

خدالعنتشون کنه ببین چقدکثیفن که سیم برق اب رومیدزدن

واای خیلی سخته واقعا

وای چقد سخته

یه هفته آب نداشتی😳

چقدر بد همیشه اینجوری آب قطع میشع؟

یک هفته چرا اب قطع بود یا خدا با بچه کوچیک

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی