برای آبریزش زیاد بینی سیتریزن بهتره یا نئوتادین؟؟؟

۵ پاسخ

سیتریزین

سیتریزین بهتره ولی سرماخوردگی کودکان پدی کلد عالییه

من‌ نئوتادین‌ دادم‌ عالی بود.

سیتریزین

من سیتریزین میدم زود خوب میشه دکترم همیشه اینومینویسه

سوال های مرتبط