بچه ها هوا چقدر گرم شده دارم از گرما میمیرم
شهر شماهم گرمه؟؟؟؟

تصویر
۲۰ پاسخ

اینجا چرا هم برف میزنه هم بارونه😂😐

فک کنم زابل با کلمه به اسم زمستون آشنایی نداره😂😂

ما هنوز بخاری روشن میکنیم ولی روزها گرم تر شده

ما داریم یخ میکنیم والا🥺

اینجا بهاریه هوا

مابخاری روشن میکنیم اطراف هم کلی برف اومده😍ازتابستون متنفرم😩

ازمام رو۲۷عه😂😂

تصویر

اره والا خیلی گرمه

ما اينجا روزها گرمه شب ها سرد

ما دیشب و امروز باز شوفاژ روشن کردم

برف‌میاد 😅

و مایی ک داریم یخ میزنیم اینجا از سردی🥴

آره ما هم زدیم

خوبه هوای بهاره🙂😍

اره اینجا هم گرمه
البته امروز کمی خنک تره
هر چی شوهرم میگه کولر بزنیم میگم نه آلما مریض میشه 😅

سرده ابری هم هست بخاری روشنه🤣

اره خیلی گرم

ما بخاری روشن می‌کنیم شبا

ما هنوز شبا بخاری روشنیم🥰

آره خیلی گرم شده

سوال های مرتبط

مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری