اینجا چرا هم برف میزنه هم بارونه😂😐
فک کنم زابل با کلمه به اسم زمستون آشنایی نداره😂😂
ما هنوز بخاری روشن میکنیم ولی روزها گرم تر شده
ما داریم یخ میکنیم والا🥺
اینجا بهاریه هوا
مابخاری روشن میکنیم اطراف هم کلی برف اومده😍ازتابستون متنفرم😩
ازمام رو۲۷عه😂😂
اره والا خیلی گرمه
ما اينجا روزها گرمه شب ها سرد
ما دیشب و امروز باز شوفاژ روشن کردم
برفمیاد 😅
و مایی ک داریم یخ میزنیم اینجا از سردی🥴
آره ما هم زدیم
خوبه هوای بهاره🙂😍
اره اینجا هم گرمه
البته امروز کمی خنک تره
هر چی شوهرم میگه کولر بزنیم میگم نه آلما مریض میشه 😅
سرده ابری هم هست بخاری روشنه🤣
اره خیلی گرم
ما بخاری روشن میکنیم شبا
ما هنوز شبا بخاری روشنیم🥰
آره خیلی گرم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.