۸ پاسخ

سلام
منم هر یه ساعت ۳۰ تا میدم ولی گاهی سیر نمیشه نیم ساعت بعدش دوباره ۳۰ تا میدم

از یه ماما پرسیدم،گفت بر اساس تقاضا بچه بهش شیرخشک بده

ن من ازاینش میترسم ک یهوسینه رانگیره
همین الانشم گاهی اینقده جیغ میزنه بزور سینه رامیدمش

بجه رو گشنه نكن 60 بده

عزیزم من شیردارم اما مغزنداره بچه راسیرنمیکنه وقتایی ک حسابی میخوره ومیبینم دهنش دورمیره ۳۰تامیدم
وقتایی ک میبینم اصلا ازمنانمیخوره ۶۰تامیدم

۶۰ تا بده

شصت تا بده بخوره پسر منم شصتا میخوره

چرا هر چقدر میخواد نمیدین😑

۳۰ تا بسه کی گفته کمه

سوال های مرتبط