بچها اگر بتاد بیاد پایین علایم داره

۱۲ پاسخ

سلام خوبی عزیزم
کجایی بیا خبر بده از حالت

سلام ت چراخبری نیست ازت
چکارکردی اخر....

سلام چند شد بتات؟

عزیزم چیشد من خیلی وقته گعواره نیومدم بتات در چ حاله

رفتین تکرار بتا؟

عزیزم بتای من شده بود ۴۳۹ 😭😭😭😭ینی کم نیست

میدونی عزیزم یکی از عامل استرس نشدنه
خب چراانقد حساسی
رفتی مرکز نتیجه ارو بگی بهشون؟ دوتا سوال جواب بکن ازشون بهت میگن

چرا آنقدر استرس داری یکم بیخیال باش

خیلی که بیاد از لکه بینی شروع میشه و خونریزی میکنی من کمردرد شدید هم داشتم

کم خونی میگیری نرو بتا
یکشمبه برو پیش نسترن خیالت راحت باشه

نمیخوام بهت استرس بدم همه مثل هم نیست از ته قلبم واستون ارزو میکنم که اون چیزی بشه که دلتون میخواد
منم این اخرا تست زدم کمرنگ شده بود و امروز خونریزی داشتم.
اگه حالت پریودی ندارین خیالتون راحت چیزی نمیشه

اره عزیزم خونریزی و اینا میکنی دیگه

سوال های مرتبط

مامان 😍baby مامان 😍baby روزهای ابتدایی تولد
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری