بچه منم اینطوریه . بردم دکتر . برای استفراغ شربت اندنسترون و برای اسهال شربت زینک و قطره پدی لاکت دارم میدم استفراغش قطع شد ولی اسهال داره اما کمتر شده و البته شوید هم جوشوندم با قطره چکان میدم و یکم آب سیب
عزیزم به نظرم ببر بیمارستان یه سروم بهش میزنن خوب میشه برا بیمارستان بردن مقاومت نکن. معدش تحریک شده همه چیو پس میزنه حالا یا ویروسه یا معدش بهم ریخته چیزی دادی ناسازگار بوده براش
تبشم چک کن.
اگه اسید معده بالا بیاره خطرناک میشه
شاید ویروس گرفته
فقط استفراغ داره یا اسهال هم
از صبح ام غذا ندادم دو بار ماست دادم با پونه و کاکوتی چی بدم الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.