۸ پاسخ

زوتر نمیزنه

بهداشت نمیزنه
من واکسن ۴ ماهگی تیام می افتاد پنجشنبه ولی چون بهداشت تعطیل بود واسش دو روز دیرتر شدن
گفتن اصلا نمیشه حتی ۱ روز زودتر زد

زودتر نمیزنن بهداشت

نمیزنن

باید از بهداشت بپرسی
چند روز دیر اشکال نداره ، ولی زود نمیدونم

نمیدونم چی میشه
از خود مرکز بهداشت شنیدم زودتر نمیزنن ولی دیر تر بشه مشکلی پیش نمیاد
شما می تونید یک هفته بعدش بزنید

سلام میشه دیر زد ولی زود نمیشه..ولی از بهداشت بپرس یا دکترش بینم چی میگه

زود تر اصلا بهداشت نمیزنه دیر تر چرا

سوال های مرتبط

مامان فرفری و فسقلی مامان فرفری و فسقلی ۸ ماهگی