۲ پاسخ

چرا توی هفته بالا شیاف و امپول میزنید قصد داری تا کی تو شکم نگهش داری؟ انقد شیاف و امپول استفاده میکنی بعد ۴۱هفته ک شدی هنوز نزاییدی مینالی چرا ب دنیا نمیاد این دردا توی ماه نه طبیعی میخوای زایمان کنی دیگه بچه شماهم الان کامل بدنیا بیاد هیچ مشکلی براش پیش نمیاد

برای چی هفتت ک پایین نیست دیگ

سوال های مرتبط