چرا توی هفته بالا شیاف و امپول میزنید قصد داری تا کی تو شکم نگهش داری؟ انقد شیاف و امپول استفاده میکنی بعد ۴۱هفته ک شدی هنوز نزاییدی مینالی چرا ب دنیا نمیاد این دردا توی ماه نه طبیعی میخوای زایمان کنی دیگه بچه شماهم الان کامل بدنیا بیاد هیچ مشکلی براش پیش نمیاد
برای چی هفتت ک پایین نیست دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.