۳ پاسخ

آخ آخ به دندونه

دیگه لثه هاش درد میکنن براش پماد باریج بی حس کننده لثه بگیر براش روزی سه چهاربار بزن لثه گیر هم بگیر که یکم آروم بشه بخاطر دندون سرش داغه

بایه پارچه قنداقش کن یه کم استامینوفن بده ببین خوب میشه

سوال های مرتبط