انقباضاتت چطوریه گلم منم انقباض دارم میگیره ول میده ولی نا منظمه دردام
آره آبجی من ۳۶ هفته کیسه آبش پاره شد زایمان کرد خداروشکر بچش دستگاه هم نرفت
میشه بگی درد انقباض چجوریه؟
دختر عموی من چندهفته پیش زایمان کرد خداروشکر نه بچه دستگاه رفت نه آمپول ریه زده بود نه هیچی
اره من ۳۶هفته و ۲ روز زایمان کردم
من ۳۶ هفته دهانه رحمم باز شد ۲ سانت
تا ۳۷طول کشید
۳۷ هفته و ۶ روز دخترم به دنیا اومد
اره من 🤕
اره خواهر شوهر و دختر فامیلمون ۳۶ هفته زایمان کردند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.