خانما از این اغوشیا خوبه برا دخترم بگیرم

تصویر
۸ پاسخ

بنظرم از اون مدلای پارچه ای بهتره اینا سفته بچه اذیته توش

به اندازه کافی کمردرد دارم دیگه بخوام بزارم تو آغوشی فلج میشم

من داشتم به درد نمیخوره زیاد

من دارم
یه مدل دیگه
هرجا میرم بچم تو اغوشیع ،باید با من بیاد اینور اونور

نه افتضاحه من دارم اصلا نمیتونم بزارم توش بمونه بچه پاهاش اذیته از هم فاصله میفته

اگه خیلی بیرون میرید مسافرت اینا بدرد میخوره

من گرفتم زیاد به دردم نخورد

نه.

سوال های مرتبط

مامان یاسمین🩷😘 مامان یاسمین🩷😘 ۹ ماهگی