۸ پاسخ

من شنیدم از خیلیا که میگن با شروع چهار ماهگی بچه ها کم اشتها میشن. یه وقت خوب میخورن دفعه بعدی کم میخورن. این روند تا یکی دو ماه ادامه داره و طبیعیه نگران نباشید فقط به زور بهش شیر ندید

احتمالا طعم شیرشو‌دوست نداره تلخه داخلش ی حبه قند بنداز حل کن شاید یخوره

دختر منم همینطوره گلم
ینی دیوونه شدم

دختر من داره ۶ ماهش کامل میشه ب زور هر سه ساعت ۹۰ تا میخوره
فکر کنم یکم زیاد می‌دادی
رفلاکس نداره بازگشت شیر به حلق و اینا ؟

شاید شیرخشکش رو دوست نداره دیگه
اعتصاب شیره چیه از اونا نکرده ؟؟؟ من دقیق نمیدونم چطوریه

یاددختراولم افتادم تایکسال منوعذاب میدادسرشیرخوردنش تازه کخ یکونیم سالش شده اعتصابش خوب شد ینی هرشب کارم گریه بودوزنش اسنپ شدتانه ماهگی ده ماهگیش پنج شش کیلوموند

چرا عزیزم خدا نکرده سرما خورده

واسه چی اینجوری شده

سوال های مرتبط