۱۰ پاسخ

از کجا میفهمین😐

برای من زیاده سر بچه اولم حتی یکبار هم نفهمیدم سکسکه سر این ولی روزی دوبار میشه

مال من روزی ۶ بار🤣

برا من سه چهار بار هم میشه😂

منم سکسکه نی نیم رو احساس میکنم،خیلی بامزه است🥰 نشونه خوبیه😊 سکسکه کردن جنین یعنی داره خودش رو واسه تنفس آینده آماده میکنه، نشون‌دهنده رشد سیستم عصبیه و بخاطر بلع مایع آمنیوتیک هم هست.

از کجا میفهمید که سکسکه میکنه

اره

اره برا منم سکسه میکنه هر روز
دیشب موقع خواب خیلی تکون میخورد و میچرخید ترسیدم یکم ولی بعد خوب شد

اره مال منم همینه

خووبه که یعنی ریه هاش داره کامل میشه

سوال های مرتبط

مامان هیروخان🧿🦋 مامان هیروخان🧿🦋 ۳ ماهگی