از کجا میفهمین😐
برای من زیاده سر بچه اولم حتی یکبار هم نفهمیدم سکسکه سر این ولی روزی دوبار میشه
مال من روزی ۶ بار🤣
برا من سه چهار بار هم میشه😂
منم سکسکه نی نیم رو احساس میکنم،خیلی بامزه است🥰 نشونه خوبیه😊 سکسکه کردن جنین یعنی داره خودش رو واسه تنفس آینده آماده میکنه، نشوندهنده رشد سیستم عصبیه و بخاطر بلع مایع آمنیوتیک هم هست.
از کجا میفهمید که سکسکه میکنه
اره
اره برا منم سکسه میکنه هر روز
دیشب موقع خواب خیلی تکون میخورد و میچرخید ترسیدم یکم ولی بعد خوب شد
اره مال منم همینه
خووبه که یعنی ریه هاش داره کامل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.