عق زدن رفلکسه
نترس عزیزم
از۸ماهگی باید داد
اخع الان ک انگشتی زوده ۸ماهگی ببعد الان بچه هنوز باید قورت دادن یادبگیره با غذاهای میکس و ابکی شروع کن کمکم غلظت بیشتر کن. کم کم بافت بده به غذاها همین که سنش بیشتر میشه بافت غذا بزرگتر باشه
هنوز زوده من از هفت ماه و نیم شروع کردم ولی اوایل همینجورین کم کم عادت میکنن
غذای انگشتی مثل چی
دخترمنم نمیخوره که آخه فقط سوپ یا غذاهای میکس شده
عزیزی چی درست کردی،من نمیدونم ازچی شروع کنم برای غذای انگشتی،بعدشنیدم اوایل عادی عق میزنن چون هنوزبلدنیستن بخورن
غذای انگشتی توو این سن؟
غذا انگشتی چجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.