۱۵ پاسخ

بااجازه ی دوست عزیز🙏🌷


ادیت عکس کوچولوهاتون📸😌
در🦋آتلیه رستا🦋
با انواع تم
نوزادی👼🏻
ماهگردتولد🌙
سالگردتولد🎂
غذای کمکی🍎🥕
آشپزباشی🧑🏻‍🍳
حمام کودک🛁
دندونی🦷
پری دریایی🪼
اولین قدم🚶🏻
ماشین موتوری🚘🛵
بهاری🌱
تابستانه 🌞
پاییزه🍂
زمستانه❄️
و مناسب های دیگر

و همینطور

عیدانهههه🐠🪴🪺🪻


(((((((فقط وفقط با ۵۰تومن 😲))))))
در 🦋آتلیه رستا🦋

❗️به هوش مصنوعی نده درست کنه که تغییر میده عکساتو❌🤷‍♀
بده به آتلیه رستا با آپ های مختلف و تخصصی درستش کنیم اونم طبیعی✅

سفارش به آیدی زیر :

روبیکا⬅️@aazzhhz
ایتا⬅️@aazzhhz

واردکانال شو و تم مورد علاقتو انتخاب کن🧚‍♀

لینک کانال روبیکا👇🏻

https://rubika ir/aatelierastaa

لینک کانال ایتا👇🏻
https://eitaa com/aatelierastaa

منم پسرم ۳۴۵۰ بود الان ۵ کیلو .وزن خوب نگرفته

شیر خودتو میدی شیر خشکم روزی یک بار بهش بده

۴۱۵۰ ماشالا خوبه خودتون درشت بودین یا همسرتون

ماهی حدودا ۵۰۰ گرم باید اضافه کنه برای شما که بیشتر هم هست
خوبه چرا خودتونو اذیت می کنید؟😁😅

بچه من دنیا اومد,۲۳۰۰بود.بچه تو که خوبه ماشاالله.بچه من تازه شده۴کیلو

خوبه گلم زیادم سمت چاقی نرو یه چند وقت دیگه میخواد را بیوفته چاقی خطر داره

خوبه دیگه ماشالا باید چجوری وزن بگیره مگ انشاءالله اروم اروم وزنش میره بالا

خب وقتی بدنبا میان وزنشون زیاده،دوباره کم میشه
خوبه وزنش ک

اره خوبه چون اولش ۱۰ درصد وزن کم میشه ازشون و دوباره شروع به وزن گیری میکنن

وزن تولد رو ازدست میده بچه مثلا بچه تو ۴کیلو بوده شده ۴۸۰۰ خوبه
عالی نیست ولی خوبه روی نمودار باید باشه

سلام مامان آراز تو بارداری چیا و چقدر میخوردین ک ماشاءالله بچه ۴۱۵۰ دنیا اومد؟ طبیعی بودین؟

خیلی خوبه ک

شیر خودتو میخوره

نه خوبه ورزنش دیگه خداروشکر

سوال های مرتبط