عزیزم ببرش دکتر
ولی تند تند هم بهش شیر بده
دمای بالای ۳۷.۵ توی بدن تب محسوب میشه .
از کجای بدنش دماشو گرفتی ؟
سلام پسر منم بدنیا اومد دقیقا همین بود تب میکرد وقتی بردم دکتر ادرارش عفونت کرده بود حتما ببر ازمایش و دکتر همون عفونت جلو رشدش گرفت کم وزن گرفت
ببرش دکتر حتما شاید عفونت ادراری چیزی باشه
ببرش دکتر عزیزم خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.