۵ پاسخ

عزیزم ببرش دکتر
ولی تند تند هم بهش شیر بده

دمای بالای ۳۷.۵ توی بدن تب محسوب میشه .
از کجای بدنش دماشو گرفتی ؟

سلام پسر منم بدنیا اومد دقیقا همین بود تب میکرد وقتی بردم دکتر ادرارش عفونت کرده بود حتما ببر ازمایش و دکتر همون عفونت جلو رشدش گرفت کم وزن گرفت

ببرش دکتر حتما شاید عفونت ادراری چیزی باشه

ببرش دکتر عزیزم خطرناکه

سوال های مرتبط