۴ پاسخ

بااجازه ی دوست عزیز🙏🌷


ادیت عکس کوچولوهاتون📸😌
در🦋آتلیه رستا🦋
با انواع تم
نوزادی👼🏻
ماهگردتولد🌙
سالگردتولد🎂
غذای کمکی🍎🥕
آشپزباشی🧑🏻‍🍳
حمام کودک🛁
دندونی🦷
پری دریایی🪼
اولین قدم🚶🏻
ماشین موتوری🚘🛵
بهاری🌱
تابستانه 🌞
پاییزه🍂
زمستانه❄️
و مناسب های دیگر

و همینطور

عیدانهههه🐠🪴🪺🪻


(((((((فقط وفقط با ۵۰تومن 😲))))))
در 🦋آتلیه رستا🦋

❗️به هوش مصنوعی نده درست کنه که تغییر میده عکساتو❌🤷‍♀
بده به آتلیه رستا با آپ های مختلف و تخصصی درستش کنیم اونم طبیعی✅

سفارش به آیدی زیر :

روبیکا⬅️@aazzhhz
ایتا⬅️@aazzhhz

واردکانال شو و تم مورد علاقتو انتخاب کن🧚‍♀

لینک کانال روبیکا👇🏻

https://rubika ir/aatelierastaa

لینک کانال ایتا👇🏻
https://eitaa com/aatelierastaa

اروم اروم بیشترش کن اشکال نداره اولشه، فقط به هیچ عنوان شکر یا چیز شیرین بهش اضافه نکن چه غذا چه فرنی اینا( عادت میکنه دیگه اصلا لب به سوپ اینا نمیزنه فقط چیز شیرین میخواد)

چون تازه شروع کردی عادیه یواش یواش بهتر میشه
میتونی ب غذاش شکر اضاف کنی که ب مزاجش بیاد

اره عزیزم یخورده کمه کم کم بیشترش کن

سوال های مرتبط