۱ پاسخ

اگ خیلی زیاده لثه هاشم‌نگاه کن ببین بدفک نباشه خدایی نکرده.پسر منم همینطوری بود من فکرکردم بخاطر شیرخوردنشه
ولی برفک بود
توشیرخوردن اذیت میشد سینه نمیگرفت

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو✨🌈 مامان فرشته کوچولو✨🌈 ۵ ماهگی
مامان نلین مامان نلین ۱۰ ماهگی