خانوما بچه های شما هم نمیخوابه ؟؟؟

۷ پاسخ

بلهههههههه
ولی به این نتیجه رسیدم گرسنه میمونه نمیخوابه،شیرم کافی نبوده خوابش کم بوده.امروز بهش شیرخشک کمکی دادم سیر شد راحت خوابید.

واقعاحالامال من شیرخودمومیخوره ولی كولیک داره نمیخوابه دکترم بردم قطره دادولی 8روزدادم خوردبدترمیشددیگ نمیخوره ولی دستشویی میره میخابه

نه نهههه نهههههه 😂🙂

اوف اره همش گریه میکنه

نمیخابع که هیچ نق هم میزنه 😣

هعیییییییییی🥴🥴🥴🥴

اهوم

سوال های مرتبط

مامان هلنا و تودلی🫀 مامان هلنا و تودلی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان پرنسا خانوم🥰 مامان پرنسا خانوم🥰 ۸ ماهگی