بلهههههههه
ولی به این نتیجه رسیدم گرسنه میمونه نمیخوابه،شیرم کافی نبوده خوابش کم بوده.امروز بهش شیرخشک کمکی دادم سیر شد راحت خوابید.
واقعاحالامال من شیرخودمومیخوره ولی كولیک داره نمیخوابه دکترم بردم قطره دادولی 8روزدادم خوردبدترمیشددیگ نمیخوره ولی دستشویی میره میخابه
نه نهههه نهههههه 😂🙂
اوف اره همش گریه میکنه
نمیخابع که هیچ نق هم میزنه 😣
هعیییییییییی🥴🥴🥴🥴
اهوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.