۸ پاسخ

من همه روخوندم امانفهمیدم صدک به کجاش میگن؟

منم صدکم۲۵بود دکتر گفت لاغره بچه

چندی مگه؟

یعنی مثلاً اگه صدک جنین تون 30باشه
از بین 100نفر از 30تابیشتره و از 70تا کمتر
بهترین حالتش نزدیک به 50که از همه نرمال تره
زیر ده و بالای 90خوب نیست و باید بررسی بشه

من صدکم ۱۶ بود کم بود دکتر پودر فست میل و ال ارژنین نوشت

صدک اندازه بچس مثلا اگه صدکت ۲۵ باشه یعنی بچت بین ۱۰۰ تا بچه از ۲۴ نفر بزرگتر و از ۷۵ نفر کوچکتره در همون هفته…زیر ۱۰ و بالای ۹۰ خطر ناکه

سوال هممونه فک کنم🤣

والا سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان آیدین کوچولو🩵 مامان آیدین کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان حلما🩷🎀 مامان حلما🩷🎀 ۶ ماهگی
مامان سرحان مامان سرحان ۱ ماهگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی