من همه روخوندم امانفهمیدم صدک به کجاش میگن؟
منم صدکم۲۵بود دکتر گفت لاغره بچه
چندی مگه؟
یعنی مثلاً اگه صدک جنین تون 30باشه
از بین 100نفر از 30تابیشتره و از 70تا کمتر
بهترین حالتش نزدیک به 50که از همه نرمال تره
زیر ده و بالای 90خوب نیست و باید بررسی بشه
من صدکم ۱۶ بود کم بود دکتر پودر فست میل و ال ارژنین نوشت
صدک اندازه بچس مثلا اگه صدکت ۲۵ باشه یعنی بچت بین ۱۰۰ تا بچه از ۲۴ نفر بزرگتر و از ۷۵ نفر کوچکتره در همون هفته…زیر ۱۰ و بالای ۹۰ خطر ناکه
سوال هممونه فک کنم🤣
والا سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.