مامانا میشه توضیح بدید ینی چی صدک بچه پایینه؟؟

۳ پاسخ

فک کنم یه مقایسه با بچه های هم هفته ی خودشه
مثلا تو سونوی وزن وقتی میزنه ۶۵درصد یعنی از ۶۵درصد بچه های هم هفته ی خودش وزنش بالاتره

یعنی وزن واندازه جنین کمتر از حد طبیعیه

عدد میدن برای صدک
مثلا صدک ۲۵ ، یعنی از ۱۰۰ تا جنین که هم هفته جنین شما هست،وزن جنین شما از ۲۵ نفر بالاتره و از ۷۵ نفر پایین تر

سوال های مرتبط

مامان آیدین کوچولو🩵 مامان آیدین کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان دخترم🍭پسرم🍯 مامان دخترم🍭پسرم🍯 ۴ ماهگی
مامان مهوا💕 مامان مهوا💕 ۲ ماهگی