۲ پاسخ

از ۵۰ به بالا یعنی خیلی خوبه،وزنش چقدر بود؟؟

صدک ینی وزن بچتو با صدتا جنین هم هفته خودش مقایسه میکنن
وقتی زده صدک ۵۰ ینی ۵۰ تا از هم سناش وزنش بیشتره و ۵۰ تا از نینی شما وزن بالاترهم هس
صدک ۲۵ هم همینطور ینی ۲۵ تا از هم سناش وزنش بالاتره ولی از ۷۵ تا همسناش وزنش گمتره

سوال های مرتبط

مامان آیدین کوچولو🩵 مامان آیدین کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان 🧿🐣🧿 مامان 🧿🐣🧿 هفته چهلم بارداری