من هنوز یک دارم میدم چون تو این یکی دوماه اصلا خوب وزن نگرفته
شماره دو فقط ویتامیناش کمتر میشه چون بچه به غذا میوفته
اگه یک داری اشکال نداره باینجوری نیس که حتما باید بعد شش ماه عوض کنی
شماره ۲ عزیزم
سلام لباس بچه و سیسمونی میفروشم توی روبیکا کانال دارم ک طرح هاشون میزارم خاستی ی سر بزن قیمتا پاین
شماره روبیکا ۰۹۰۳۹۰۶۵۴۶۵
avinashap11
۲باید بدی
اره دیگه ۲ بده
باسد ۲ بدی
هر ۶ ماه عوض میشه
باید ۲ بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.