۸ پاسخ

من هنوز یک دارم میدم چون تو این یکی دوماه اصلا خوب وزن نگرفته
شماره دو فقط ویتامیناش کمتر میشه چون بچه به غذا میوفته
اگه یک داری اشکال نداره باینجوری نیس که حتما باید بعد شش ماه عوض کنی

شماره ۲ عزیزم

سلام لباس بچه و سیسمونی میفروشم توی روبیکا کانال دارم ک طرح هاشون میزارم خاستی ی سر بزن قیمتا پاین
شماره روبیکا ۰۹۰۳۹۰۶۵۴۶۵
avinashap11

۲باید بدی

اره دیگه ۲ بده

باسد ۲ بدی

هر ۶ ماه عوض میشه

باید ۲ بدی

سوال های مرتبط

مامان جوجه جان مامان جوجه جان ۱۶ ماهگی