اگه خیلی زیاده ی دکتر ببر احتمالا حساسیت غذایی .
اگه خیلی کمه ک با چرب کردن مکرر درست میشه هر بار ک پوشکش و عوض میکنی بشور بعدم چرب کن با روغن بچه یه دو تا سه روز انجام بده اگ تب نداره یا بی قراری نمیکنه خوب میشه خودش
سلام لباس بچه و سیسمونی میفروشم توی روبیکا کانال دارم ک طرح هاشون میزارم خاستی ی سر بزن قیمتا پاین
شماره روبیکا ۰۹۰۳۹۰۶۵۴۶۵
avinashap11
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.