۱ پاسخ

اگه سرماخوردگی داره نمیتونی تشخیص بدی ک مال کدومه باید مراقبت خودت ک تبش بالا نیاد چه مال دندون باشه چ‌ سرماخوردگی باید کنترل کنی ک تبش نره بالا دیدی رفت ۴۰بنظرم‌ببر دکتر چون خطرناکه تب ۴۰

سوال های مرتبط