۴ پاسخ

والا مال من تا ۱۵ روز باز رنگش زرد بود

حموم کردی؟

خداروشکر کن شیرت اومده،آغوزمن بعد چهار روز شرو شد ،فعلا صبر کن ولی بزار حسابی میک‌بزنه ،قرص شیر افزای لاکتاول و پودر گالاکتومید بخور ،اگر دیدی بچه بی حاله تب کرده لاغر کرده یا رشد نمیکنه وزنش یا تو پوشکش پفکی داره بهش شیر خشک‌بده با قطره چکان یا سرنگ بزار تب نکنه

بستگی داره بعضی وقتا تا ده روز
آغوز خیلی خوبه برا بچه بهترین شیر برا بچه هست

سوال های مرتبط

مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی