والا مال من تا ۱۵ روز باز رنگش زرد بود
حموم کردی؟
خداروشکر کن شیرت اومده،آغوزمن بعد چهار روز شرو شد ،فعلا صبر کن ولی بزار حسابی میکبزنه ،قرص شیر افزای لاکتاول و پودر گالاکتومید بخور ،اگر دیدی بچه بی حاله تب کرده لاغر کرده یا رشد نمیکنه وزنش یا تو پوشکش پفکی داره بهش شیر خشکبده با قطره چکان یا سرنگ بزار تب نکنه
بستگی داره بعضی وقتا تا ده روز
آغوز خیلی خوبه برا بچه بهترین شیر برا بچه هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.