۳ پاسخ

گلم دخترم مریض شد قبلش همه چی کماکان میخورد از بعد اون اینم اینجوری شده فک میکنم طبیعیه باید تایم بگذره خوب بشن

سوپ درست کن بده یاعدسی باجعفری خیلی خوبش میکنه توسوپشم شویدبریزی خوبه

عزیزم پوره کن ببین با ی قاشق باید شروع کنی تا کم کم اشتهاش برگرده. پسر منم همین طوری شد ریز ریز اشتهاش برگشت دو هفته طول کشیر

سوال های مرتبط

مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی