من اره غصه نخور
عزیزممم خیلیا رو دیدم بچشون هفته پایین تر دنیا اومد و نرفت دستگاه خیلیاهم دیدم که ۳۷ اومد و بردن دستگاه
اره ی روزم دستگاه نرفت
سلام عزیزم به سلامت زایمان کنی و بغل بگیریشون ایشالا😍
برا دوقلو چون معمولا وزنشون یکم کمتره بهتره حداقل ۳۸ هفته بیان بیرون ک دیگه خیالت راحت باشه
والا میگن 36کامله
بعدم بستگی به وزن اینا بچه داره
سوال منم هست دوست دارم زود تر بیاد کمتر درد بکشم دیگه الان پسرم رو گذاشتم رو پام با جفت پا زد تو شکمم زبونم قفل شد از درد
من ۳۷ هفته و ۱ روز زایمان کردم همه چیشونم خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.