دختر منم ۱۱ و نیم بود دکتر براش همین قطرهه رو داد البته بهم گفت باید بزاریدش زیر دستگاه ۴ روزهه شد ۵
زیر۱۴ دستگاه نمیره قزره شیرخشت هم میاره پایین
بالای یازده فکر کنم باید بره دستگاه عزیزم
اگه تند تند شیرش بدی آره
دکتر به دختر قطره بیلی استاپ داده خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.