زردی نوزادم بالاست چیکار کنم بیاد پایین

۷ پاسخ

فقط دستگاه تغذیه مادر هیچ تاثیری نداره من یکسره گرمی خوردم کاچی ،عسل و روغن حیوانی و... زردی دخترمم یکشبه از 12 اومد7 دیگه ام بالا نرفت

تا میتونی شیرش بده
اگه میتونی دستگاه بگیر از بیمارستان بیار خونه

من قطره نئو ناستر دادم خوب شد

خنک نگه دار قطره بیلی ناستر هر ۸ ساعت ۴قطره بده بهش خودتم آب انار بخور شیرش بده
اگه بالاس زیاد هم دستگاه اجاره کن

تند تند شیرش بده قطره نئوناستر بده

شیر خشت از عطاری بگیر هم خودت بخور درحد یک قاشق مرباخوری به بچه هم بده

گرمیجات نخور
عرق کاسنی بخور
قطره بگیر بده بعش هر ۸ساعت یه بار ۳ قطره
اگر خیلی خیلی بالاس ک دستگاه بگیر
شیر هم زیاد بهش بدع

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی