یکم شیر خشت بده زود میاد پایین
شرخشت بده قطره اش هم هست
خود جوشنده ام خودت بخور اگه شیر خودتو میدی
بچه رو تو خنکی نگه دار و زیاد شیر بده
بچه منم ۱۱ نیم بود فرداش شد ۱۳ هر کاری بگی کردما ولی زیاد شد نظر منو بخای میگم ۲۴ ساعت دستگاه میتونی اجاره کن ک مثل من نشی فردا ببری شده باشه ۱۳ یا بیشتر
شیر بده بهش تند تند بزار دفع بشه
آب لیمو و و اب انارم خوبه
ولی باید تازه باشن
یه لیمو و یه انار بگیر در روز دو سه بار چند قطره بچکان دهنش
ببر دکتر احتمالا بگ زیر دستگاه بذاری
شیر زیاد بده تا دفعش بیشتر بشه و زردی از بدنش خارج شه
با کاسنی.ختمی این چیزا هم بشورش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.