دختر منم ۱۴ بود، ۲ روز زیر دستگاه گذاشتم، شبا نمیزاشتم چون باید مراقب باشی چشم بند نره از روی چشمش کنار میترسیدم خوابم ببره
قطره ی بیلی استاپ هم هر ۸ ساعت ۷ قطره دادم بعد از ۲ روز ازمایش دادیم شده بود ۶
نگران نباش
خودت شیرخشت و ترنجبین بخور و تند تند شیر بده تا دفعش زیاد بشه، به بدنش روزی دو بار عرق کاسنی بمال، گرمیجات نخور، خنک نگهش دار. شیرخشک هم نده. یهو سینه رو ول میکنه
دخترمن 16 بود دوشب گذاشتم زیر دستگاه قطره زردی هم هر 6 ساعت 5 قطره نئوناستر دادم بهش تا زمانی ک زردیش ازبین رفت تقریبا 5 6 روزی زرد بود بعدش خوب شد .خیلیم بهش شیر بده هرچی ادرار و مدفوع کنه زردیش دفع میشه و اینکه دکتر بمن گف زیر دستگاه خیلی گرمه باید هر 2 یا 3 ساعت به بچه یکمی اب بدی ک اب بدنش زیر دستگاه کم میشه
آره شیر خشک بدش عالیه خنکه سریع هم جیش میکنه میاد پایین مال بچه من۹بود اومد۴
اگشیرخودتومیدی عرق کاسنی زیادبخوره عناب وزیادشیربده هرنیم ساعت خنک نگهش دار لباس زیاد تنش نکن خودتم ترنحبین زیادبخور
فقط شیرخشک
میگن تند تند شیر بدی ک زود دسشویی کنه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.