اره من که جدیدا سکسکه هاشو رو واژنم حس میکردم انگار تو واژنم ضربان میزد
باخودم گفتم حتما سفالیک شده چون تو سونو قبل بریچ بود
رفتم سونو و دیدم بعله درست حدس زدم
سفالیک شده
😅
اره منم یه جوری درد داره کخدا میدونه مرتبم میرم دسشویی
ارههه مال من ی جوری تیر میکشه انگار دارن سوزن میزنن
من که همش اونجاحس میکنم
اره گاهی
اره ازمن یجوریع ضربع میزنه حس میکنم الان دستشوییم بریزه از شماهم همینه؟
اره طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.