دارم شیرمیدم میتونم قرص سرماخوردگی بزرگسالان بخورم؟؟

۴ پاسخ

نه فقط استامینوفن ساده و دیفن ساده

من که خ‌وردم روزی ۲تا .دیفن هم میخوردم

اره بدون کدئین

بله گل

سوال های مرتبط