۹ پاسخ

دختر منم میزنه هم پوستش خشکه هم بوسش میکنیم دکترش یه کرم داده در ردز چند بار میزنم هم پوستش نرم میکنه هم جوشش رو کمتر

بهش میگن جوش شیری

من رفتم گفت حساسیت به پروتئین گاوی

از صورت پسر من در اومد ولی نوکش سفید بود روز ی روز بدتر شد فقط از صورتش دراومده بود ولی بردمش دکتر پوست پوماد داد با ی شامپو گفت ی جوری شوره هست طی دو هفته از بین می‌ره روزی دوبار استفاده کردم رفع شد
ولی بازم روی لپاش یکی دوتا قرمزی هست تازه دراومده

دختر منم صورتش پره دکتر گفت چیزی نیس، نبوسیدش، دکترای فامیل🤣 هم میگن داره اپل میشه برا اونه

ن از دختر منا گفت اگزما هس یه پماد داد مالیدم کامل برطرف شد

دختر منم صورتش پره دکتر بردم گفت چیزی نیس خودش خوب شد

اگه شیر خودتو میدی لبنیات و پروتئین گاوی رو حذف کن اگه رفت دیگه نخور

جوش نوزادیه و عادیه نگران نباش
اگر خوراکش خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان جواهر مامان جواهر ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی