برای زردی بچه چی میدیدبهش؟؟؟

۵ پاسخ

ترنجبین دادیم وشیرخشک فراوووؤن

بزارش زیرمهتابی

شیرنمیادشیرخشک میخوره

شیرخودتو تن تن بده انارم زیاد بخور .ترنجبین شیرخشتم خودت بخور

ترنجبین میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۳ ماهگی
مامان کنجدم مامان کنجدم روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان راوین مامان راوین ۱۳ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱۴ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۸ ماهگی
مامان علی و حسنا مامان علی و حسنا ۳ ماهگی