بیمارستان ابوالفضل چطوریه جای خوبی هست یا نه رسیدگی شون چطوریه؟
بسلامتی عزیزم
عزیزم بسلامتی انشالله
چن هفته ای؟
انشاالله بسلامتی زایمان کنی و بری خونه
من این ۴ روزه زایمان کردم بچم بستریه نرفتم خانه برای پسرم مخام دق کنم انقدر گریه کردم
بسلامتی
کدوم بیمارستان
ببرش پیش مادر بزرگش
بسلامتی بگذرونید
منم دوشنبه نوبت دارم🥲
خودت خواستی باردار شی ؟ آخه با بچه که تا هنوز دو سالش نشده خیلی سخته من پسرم دو سال چهار ماهش بود دخترم دنیا اومد اوایل اینقدر سخت شب و روز کارم شده بود گریه الان بعد دو ماه باهاش کنار اومدم
اخ ک چقد درکا میکنم منم پسرم همین سنیه و باید بزارمش و برم از همین الان دلم براش گرفته
نگران نباش شوهرت هست دیگه در عوض براش نی نی میاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.