۱۰ پاسخ

بیمارستان ابوالفضل چطوریه جای خوبی هست یا نه رسیدگی شون چطوریه؟

بسلامتی عزیزم

عزیزم بسلامتی انشالله
چن هفته ای؟

انشاالله بسلامتی زایمان کنی و بری خونه
من این ۴ روزه زایمان کردم بچم بستریه نرفتم خانه برای پسرم مخام دق کنم انقدر گریه کردم

بسلامتی
کدوم بیمارستان

ببرش پیش مادر بزرگش

بسلامتی بگذرونید
منم دوشنبه نوبت دارم🥲

خودت خواستی باردار شی ؟ آخه با بچه که تا هنوز دو سالش نشده خیلی سخته من پسرم دو سال چهار ماهش بود دخترم دنیا اومد اوایل اینقدر سخت شب و روز کارم شده بود گریه الان بعد دو ماه باهاش کنار اومدم

اخ ک چقد درکا میکنم منم پسرم همین سنیه و باید بزارمش و برم از همین الان دلم براش گرفته

نگران نباش شوهرت هست دیگه در عوض براش نی نی میاری

سوال های مرتبط

مامان هاودین مامان هاودین ۵ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۵ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۵ ماهگی
مامان مامان فسقل مامان مامان فسقل روزهای ابتدایی تولد
مامان هادی 🐣 مامان هادی 🐣 روزهای ابتدایی تولد