فردا صبح زايمان سزارين ميكنم 🥹❤️

۱۰ پاسخ

ایشالله به سلامتی بغل بگیری نی نی رو

ب سلامتی😍

به سلامتی عزیزم

الهی به سلامتی بغلش کنی ❤️❤️❤️

به سلامتی ان شاءالله چه تاریخ قشنگی

بسلامتی انشاا..

نترس اصلا درد نداره خیلی هم خوبه بسلامتی

به سلامتی عریزم🩷

انشالله بسلامتی و سالمی بدنیا بیاد نی نی تون 🤍✨

به سلامتی و دل خوش❤️

سوال های مرتبط

مامان 🤰جوجه🐣🙃 مامان 🤰جوجه🐣🙃 هفته سی‌ونهم بارداری