از حالت باخبرمون کن جان
عزیزم بعد از بی حسی امدی توی بخش اصلا زیر سرت بالشت نزار، سرت رو زیاد تکون نده سعی کن خیلی صحبت نکنی و با گوشی کار نکنی این کارها باعث میشه اون کمر درد و سر درد بعد از سز رو نداشته باشی و از وقتی اجازه خوردن دادن با نسکافه یا انرژی زا شروع کن چیزهای کافئین دار که اثر بی حسی از بدت بره بیرون،و اینکه بعد از بی حسی سعی کن بیشتر راه بری تا بخوابی راه رفتن کمکت میکنه زودتر راه بیوفتی درد کمتری داشته باشی و خطر امبولی نداشته باشی ، و در پایان پمپ درد بگیر اگر میتونی یا شیاف ببر چون بیمارستان زیاد زیاد شیاف نمیده بهت، انشالله زایمان خوبی داشته باشی راحت و بدون درد
یبوستت کمپوت اناناس بخور راحت دفع کن
قرص فنازومکس سوزش ادرار
دیکلوفناک برا دردت
تا 8 ساعت بعد عمل سرت رو تکون نده، اصلا تا جایی که میتونی نشین و فقط دراز بکش، پمپ درد بگیر و شیاف بزار تا قبل شروع شدن دردت، مایعات زیاد بخور، خونه اومدی هر روز بخیه هات رو بشور با شامپو بچه و چرک خشک کن بخور و دامن بپوش تا بخیت زود خوب شه، بچتم دراز کش شیر بده که اذیت نشی
ماطبیعیمممممم دعاکتنننننننن انشالله زایمان خوبی داشته باظی😭😭💋❤💋💋❤
غذای مقوی بخورین
و تند تند به بچه شیر بدین که شکمش کار کنه زردی نگیره حتی اگه بچه خواب باشه هر دوساعت بیدارش کنید شیر بدین
وقتی اومدین تو بخش تا قبل از اینکه حس پاها برگرده حتما پاها رو تکون بدین که خون های الوده خارج شه قبل از اینکه حس تون برگرده سبک تر بشین
حتما حتما چای یا نسکافه قهوه داشته باشین بعد از عمل بخورین که بیحسی زودتر در بره
نه مارم دعا کن😅
سرتونو بعد عمل خیلی کم تکون بدین و صحبت کنید
موقع زایمان واسمون دعا کن من بتونم راحت طبیعی زایمان کنم از سزارین خیلی میترسم 😔
تنها نکته ای که به ذهنم میرسه اینه که خوشبحالت🥲
زود نیست عزیزم؟
ان شاالله به سلامت فارغ میشین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.