۱۲ پاسخ

نه بچه من ۳۶ هفته بدنیا اومد

من دو تا زایمان داشتم.دو تا هم هفته سی و شش طبیعی زایمان کردم و خدارو شکر دستگاه نرفتن

اره پسر من بخاطر تنفسش رفت دستگاه ده روز

نباید بره مگه اینکه مشکلی پیش بیاد

بیمارستان بمن گف ۳۷ هفته ب بعد دیگ مگ ۱ درصد از بچه ها برن دستگاه

احتمالش خیلی ضعیفه مگ اینکه مشکل تنفسی داشته باشع

اگه وزنش کم باشه یا نفس کشیدنش مشکل داشته باشه وگرنه که کامله کامله

نه‌اصلا

معمولا نمیره دستگاه
بچه بعد‌۳۶ هفته ترم حساب میشه دیگ

وزن پایین یا یکم مشکل نفس باشه شاید
اونم احتمالش کمه

بله عزیزم ،ولی یکم ضعیف میشه

مگر وزنش خیلی پایین باشه

سوال های مرتبط