۶ پاسخ

چه خوب کشیده دختر من هیچی بلد نیست اصلا از نقاشی هم خوشش نمیاد

آفرین هزار ماشاالله ب خلاقیتش ببخشید ی سوال وایت برد و میزش رو عکس میدی؟از کجا گرفتین!؟

افرین چ خوشگل

آفرین بهش چه خوب کشیده کلاس میره

ماشاالله بهش

عالی هزار ماشاالله خیلی قشنگ کشیده آفرین عزیز خاله 👏👏👏

سوال های مرتبط

مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری