اره عزیزم منم میخورم مشکلی نداره دکترم تجویز کرده بی ضرره
خواهش عزیزم یکم کره پاستوریزه به غذاهای بزن خوبه برای بیرون روی
کدو سبز هم سرخ کن عالیع برای یبوست
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک باشه...من دکترم شربت منیزیم ملین برام نوشته بود اصلا یبوست نگرفتم نیم ساعت بعد غذا میخوردم یه لیوان آب باید روش بخوری...صبح ناشتا آب ولرم بخور...انجیر خشک بخیسون تو آب گرم بعد بخور عالیه برا یبوست
عزیزم باید با نظر پزشک باشه ولی انجیر بگیر بخور خیلی زود یبوست برطرف میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.