رو کمرم کیسه ی آب گرم گذاشتم اشکال نداره که؟

۱۵ پاسخ

وای عزیزم تروخدا کیسه ابگرم نذار من گذاشتم یهو ترکید دوتا رونام و ناحیه تناسلیم تا پشت باسن سوخت سوختگی درجه ۲ و ۳ شدم نذارین تروخدا

نه اصلا خوب‌نیس حتی حمامم میگن اب داغ نباید رو‌دل و‌کمر ریخت اب ولرم باشه

نه اصلا نباید بزاری رو کمر باعث زایمان زودرس میشه رحم باز میشه

خوب نیست عزیزم

نه عزیز نزار

نزار.

منم‌مثل شما سیاتیک دارم خیلی دردش اذیت میکنه مخصوصا موقع خواب دکترم گفت کیسه ابگرم بزار ولی داغ نباشه ولرم باشه مستقیم رو کمر نزار یا با حوله یا اینکه از روی لباس

دختر تو نزدیک زایمانی بردار این چ کاریه🫤

زیاد گرمش نکن
کیسه نمک و گرم کن خیلی خوبه

من موقع زایمانم مامام هی کیسه آب گرم میذاشت که زودتر زایمان کنم

نزارین حتی میگن دوش با اب خیلی گرمم نکنین

کمر گرم شه باعث زایمان زودرس میشه

نه عزیزم نزار

نه چ اشکالی

نباید کمرتون گرم کنین

سوال های مرتبط

مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی